יום שני, 22 במרץ 2010

יום העצמאות

לשלל החגים שאנחנו מדלגים עליהם בגלל/בזכות שהותנו בגולה מצטרף גם יום העצמאות. אני חושבת שמסיבת יום העצמאות הכי מוצלחת שהייתי בה (לפחות מאז ילדותי) היה לפני שנתיים. כל המשפחה שלי נסעה לכפר סבא ואני נשארתי לבדי בתל אביב לחגוג בעירוניות. בחצות, לפי מיטב זכרוני, התחיל בלבונטין 7 ערב משובח שבו עלו אחד אחרי השני אומנים וביצעו שיר אחד מקורי ושיר אחד קאבר.
ככה שמעתי לראשונה את יהוא ירון - כאן בהופעה בצוזאמן






הייתי יכולה לשים כאן את כל ההופעה אבל כדאי לכם ללכת בעצמכם.

הזמר השני שראיתי שם בפעם הראשונה הוא בני בשן. אני לא זוכרת איזה שיר שלו הוא עשה, אבל הקאבר היה חבלי משיח של הגששים. ביחד עם עוזי פיינרמן (רמירז) ואיתמר רוטשילד. אם אני זוכרת את זה עד עכשיו, זה אומר משהו..
כאן בתרגום שלו לשיר של ג'וני קאש



ובהופעה הזאת, בפעם הראשונה שמעתי וראיתי את אסף אבידן עם חלק מהמוג'וז. הוא עשה את פינקס הקטן, שיר שאני לא מחבבת בשל אכזריותו, אבל הביצוע של אבידן היה יוצא דופן.
כאן בפסטיבל http://www.haldern-pop.de/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה