יום ראשון, 28 במרץ 2010

Maria Eugenia

http://www.mariaeugenia.com/ - צריך ללחוץ על העטים כדי להעביר תמונה
מעצבת מאד מוכשרת.אלה פנקסים שעיצבה לחברה למוצרי נייר - Teca



havaianas


















עוד איתמר רוטשילד

מההופעה האחרונה לרגל השקת הדיסק החדש


לא הייתי לצערי, אבל נהנית מלראות מרחוק



Anarchitecture



היום היינו בתערוכה של האמן האמריקאי Gordon Matta-Clarck שיצר בשנות השבעים.
אפשר לקרוא עליו כאן - http://www.mattaclarking.co.uk/  וגם כאן http://www.cca.qc.ca/en/collection/31-gordon-matta-clark-archive
הוא גר בסוהו בניו יורק בתקופה שהשכונה היתה רק מבני תעשיה שאומנים התחילו לגור בהם.
הוא נכנס למבנים נטושים ושינה אותם ותעד זאת בצילום ובהסרטה. הוא עסק ביוקר המחיה בערים הגדולות ובבעיות החברתיות הנובעות מכך.







אחת מהעבודות שלו היא - Garbage Wall









חולצות

סטודיו gelada מוכרים את החולצות שלהם במסיבות עצמאיות. מסיבה שכזאת עומדת להתקיים ביום שלישי הקרוב 30.3.10 החל מ11:00 במרגוזה בר בשוק הפשפשים ביפו.
הכתובת המדויקת - מרגוזה בר - רבי יוחנן 3, הפשפשים, יפו
אפשר לראות עוד דגמים באתר שלהם - http://geladastudio.com/




















עניינים רציניים

נודע לי עכשיו שידידי שיר רגב מקיבוץ תובל נמצא בכלא, בשל סירובו להתגייס.
וכך הוא כותב -

אני מרגיש שחובתי היא לסרב ולערוק מצבא, שעיקר עיסוקו היומיומי היות משטרת כיבוש לשמירת "הסדר הישראלי" וכפייתו על פלשתינים חסרי הגנה ואזרחות.

ומהו אותו "סדר ישראלי"? זהו תהליך מתמשך כבר למעלה מ-42 שנה של משטר צבאי לפלשתינים, של שלילת הנגישות למשאבי הקהילות הפלשתיניות באדמה, במים, בפירות החקלאות, במחצבים, בזיהום אדמתם ונחליהם כל זאת תוך תמיכה בגזילת זכויות אלה ע"י המתנחלים החיים באותו איזור אך תחת חוקים אחרים כביכול דמוקרטיים. ועוד לא דיברתי על זכויות האדם של הפלשתינים, על שלילת חופש התנועה, פגיעות גוף ועד כדי הרג מסיבי ללא כל חקירה ראויה של חשודים בביצוע עבירות מהחמורות שבספר החוקים הישראלים ושהן בתנאים של "תפיסה לוחמתית" גם פשעי מלחמה ועבירות אחרות על החוק הבינלאומי.
בעיקר בהיותי בעל פרופיל "קרבי" ללא ספק בהתגייסותי הייתי צפוי לשרת מערכת "מאפיוזית" זו, שאין לה כמעט נגיעה היות צה"ל - צבא הגנה... זהו צבא המשרת אינטרסים שאינני מאמין בהם לכן בדילמה שבין שרות כזה לבין צו המצפון אין לי כל ספק בבחירתי.אני מאמין גם שיבוא יום שבחירתי תזכה גם לערכתם של אנשים שהיום מתכחשים למציאות האיומה שאנו כחברה יוצרים לעם אחר ולנפשם של צעירים רבים שלא מודעים אולי להשחתה שהם שותפים לה

יש גבול