יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

שוק שישי בחללית, הירקון 70


יום הסובלנות ביפו


מהיר בעיר מגיעה להכרעה בישיבת מועצת העיר הקרובה

תוכנית "מהיר בעיר" והתחבורה הציבורית בתל אביב-יפו מגיעות לצומת הכרעה - ביום ב', 29 בנובמבר 2010, בשעה 18:00, תתקיים ישיבה של מועצת העירייה. בישיבה תועלה הצעה לאימוץ תוכנית מהיר בעיר על ידי מועצת העיר של תל אביב-יפו.
לאור התמיכה הציבורית הרחבה בתוכנית "מהיר בעיר" ובתוכניות דומות להקצאת נתיבים בלעדיים באוטובוסים, לאור דחייה נוספת בהקמת הרכבת התחתית ולאור הצלחות של פרוייקטים דומים בחיפה ובירושלים, תוכנית תחבורה ברוח מהיר בעיר היא אופק מבטיח לעיר בריאה יותר, חברתית יותר וסביבתית יותר לתושביה ולמבקריה.
הצעת ההחלטה אינה כופה דווקא את תוכנית "מהיר בעיר", אלא קוראת ליישומה של תוכנית תחבורתית ברוח הנתיבים המהירים שמציעה מהיר בעיר, האפשרויות על מנת לשפר את שירות קווי האוטובוסים בטווח הזמן הקצר והבינוני ולא להמתין עד למימושה של הרכבת הקלה במועד עתידי לא ידוע.
מה אפשר לעשות?
א- להגיע לישיבה. היא פתוחה לציבור ומתקיימת במרכז עינב (מעל גן העיר).
ב- להזכיר לחברי מועצת העירייה שכדאי להצביע בעד שיפור התחבורה הציבורית. הדרך הפשוטה והיעילה לעשות זאת היא לשלוח להם דוא"ל. למטה תוכלו למצוא את כתובותיהם של חברי מועצת העירייה המתנדנדים ונוסח למייל שתוכלו לשלוח להם. חמישה קולות מתוך 30 (חברי סיעת "עיר לכולנו") כבר מובטחים – כעת צריך להזכיר לחברי המועצה הנוספים את הבטחות הבחירות שלהם.


משתמש/ת בתחבורה הציבורית בתל אביב-יפו? זה הזמן שלך לשנות.

אל:


נובמבר 2010

לחברי מועצת העיר שלום רב,

ב-29 בנובמבר 2010 תיערך ישיבה של מועצת העיר שבה תועלה הצעה לסדר על אודות תחבורה ציבורית בתל אביב-יפו.
בוודאי ידוע לכם מצבה הרע של התחבורה הציבורית בתל אביב-יפו בפרט, ובגוש דן בכלל. אלא שאין זו גזירת גורל - לאחר שנים של המתנה לרכבת תחתית, ניכר כי אפשר גם אחרת. תוכניות לשיפור קווי האוטובוסים על ידי הקצאת נתיבים בלעדיים לתחבורה ציבורית יושמו בהצלחה בחיפה ובירושלים. בתל אביב-יפו ניתן ליישם תוכניות דומות, כדוגמת תוכנית "מהיר בעיר".
בבחירות האחרונות הבטחתם דברים ברוח זו. אנא ממשו הבטחתכם והצביעו ב-29 בנובמבר בעד הקמתה של ועדה שתבחן את קידומם של קווי האוטובוסים בתל אביב-יפו.
 
בברכה,