יום שישי, 12 במרץ 2010

טל כהן שלו

בפסטיבל יערות מנשה  האחרון (שהיה גם הראשון), אחרי שהמשפחה שלי כבר כולה נרדמה, הלכתי עם אמיתי אחי להופעות שהמשיכו בתוך היער. על במה קטנה, עם קהל קטן ומנומנם הופיע טל כהן שלו עם עוד נגן, שניהם בגיטרות ומפוחיות (סליחה אם יש בדיווח אי דיוקים. גם אני כבר הייתי עייפה). זאת היתה אחת מההופעות הטובות בפסטיבל.
http://www.myspace.com/talcohenshalev

מהאתר "הקצה" - http://www.hakatze.com/


וברדיו קול יזרעאל




הקול שלו מביא דמעות

באתר עונג שבת, מביאים את ההמלצה של טל כהן שלו לסדרת תעודה Folk America של הBBC.
והנה הקישור http://video.google.com/videoplay?docid=8149409454709069026. מחצי השעה שהספקתי לראות, שווה ביותר.

עיתון שישי

אני לא מוותרת על עיתון יום שישי. יום שישי זה היום שהכי קשה לא להיות בארץ. גם הבדידות, והרצון להיות עם חברים ומשפחה מתגברים ביום שישי וגם, כשחיים בארץ לא מעריכים את זה אבל זה כל כך מוזר שרק לנו זה יום שישי ולאחרים זה סתם יום של חול. זה נכון גם לגבי חגים, אנחנו לא מעריכים מספיק את המהות של להיות יהודי בארץ, כמה שזה מובן מאליו. אף פעם לא חשבתי שחשוב לי להיות יהודיה, וגם כאן לא חשוב לי "להיות יהודיה" אני רק לא רוצה שיניחו בצורה אוטומטית שאני נוצריה.



אז מה עושים עם עיתון שישי בשפה שלא מבינים?
קודם כל קצת תרבות. לעיתון הזה יש חוברת תרבות (מעין עכבר העיר סאו פאולו), ושם אני בודקת איפה יש הופעות/סרטים/וכו'.
וחוץ מזה עיתונים עוזרים לי להפוך את בית המלון לבית. בעזרת מה שאנחנו קוראים "נייר הדבק הקוסמי" (נייר דבק Magic של M3) שיורד מהקירות ומהדפים בלי להשאיר סימן.






בטח הצלחתם כבר להבין שלא כל התמונות הן מעיתון שישי (מגזינים, מפות, ואפילו פוסטר אחד מתערוכה) אבל בכל זאת הן נדחפו לפוסט הזה.














תודה לעונג שבת

לערוך לשולחן

עוד רעיון עיצובי איך להעסיק את הילדים בזמן שמכינים את האוכל (או שאולי המטרה היא שהם יתעסקו במשהו בזמן שההורים הלחוצים יאכילו אותם בכפית). כך או כך, זה יפה ומדליק וחבל שבטח גם בשביל זה צריך לגור בחו"ל.
אבל מתמונות אפשר להנות
ובקצרה - פלייסמנט שמציצה ממנו דמות שאפשר להלביש ולאבזר במדבקות.
שימו לב לתמונה. נדמה לי שהלבבות האדומים הם מאבטיח! (אבל אולי אני טועה)


עצב זאת בעצמך

אתר מגניב שאמיתי אחי שלח לי - אפשר להשתעשע שעות בעיצוב שווטשרטים. http://www.hoodieremix.com/#gallery/hoodie/197446
לצערי אני לא מצליחה להוריד משם את העיצובים שנעמה וליאור עשו. תוכלו לחפש אותם בעצמכם (תחת השם naama k מתל אביב)

האחים רמירז

לכבוד מסע ההופעות של האחים רמירז באירופה, כמה קטעי וידאו שמראים כמה גדולים הם. עד לפסטיבל הבא הם בטח יחזרו. בשתי ההופעות היינו (מכירים את הצורך להשוויץ בהופעות שהייתם בהן?).
http://www.myspace.com/3ramirez

כאן בפסטיבל חוצמזה בפרוד, ביחד עם יעל דקלבאום המעולה. מארחים אותה בספונטניות אחרי שהמארגנים קיצרו לה את ההופעה בצורה שערורייתית. לפחות הרווחנו שיתוף פעולה מקסים



וכאן באינדינגב עם רות דולורס וייס ויהוא ירון



וכאן הם בעצמם בקליפ מצוין

החדשות מהירקון 70


מהדורת חדשות עצמאית שבועית. משודרת כל יום חמישי בסנימטק ובאתר האינטרנט. בלי פרסומות, בלי ממנים, בלי שיקולי רייטינג. כמו שחדשות אמורות להיות