יום שבת, 21 בינואר 2012

פורים זה החג הבא

פעם עוד אהבתי את החג הזה. אהבתי בעיקר להיות מאופרת בכל הפנים, להיות מישהי אחרת. חג שבו הלהתחבא הוא בילט אין בתוך החג. פורים זה החג שאח שלי לא אהב, אבל מאז שאני אימא - אוי, לא. פורים. שוב פורים. אבל רק עכשיו נגמר, לא?
ובד"כ מרוב חרדה אני מגלה שפורים מגיע יום לפני החג, ואז אני מברכת על היצירתיות שלי ועל זה שאני מצליחה להנדס משהו בשניות, ואם לא אז אני מברכת על טויס אר אס, בחיי שזו הפעם היחידה בשנה שאני נכנסת לשם, לקנות תחפושת של נסיכה ישאמר לזכותם למרות שהיא עולה יותר ממאה שקל, אחר כך היא תמיד מחזיקה את החצי שנה שהילדה שלי רוצה להמשיך להסתובב בה (בלי כביסה. כמובן).

אבל השנה התעוררתי בזמן, ואפילו החלטתי שזו תהיה הפתיחה החגיגית של החנות שלי - מכירה עליזה וצבעונית לפורים, של אביזרים לתחפושות שהן לגמרי עבודת יד שלי ושל חברתי אילנית ארז ובמחירים זולים זולים. מבטיחה. אז מה יהיה שם? יהיו כתרים, וגלימות, ושרביטים וגם קישוטים שאפשר אחר בבית לגהץ לבגד כדי להפוך אותו לחיפושית, או לפרח או למה שתרצו (כן, כן. לגהץ. לא לתפור. מבטיחה).

אז זהו. זה רק כדי שתתכוננו לזה נפשית, וגם כדי שתשיירנו את הסוף שבוע של העשירי לפברואר (פורים זה בשמיני במרץ). בהמשך אני גם מבטיחה גם תמונות להבהרת התמונה..