יום חמישי, 25 במרץ 2010

לוח וגיר

קופסאות שימורים

אם לא היה לכם תירוץ בשביל מה לקנות תירס בקופסא (או אם יש לכם מזל ואתם מוצאים את כדורי הבשר האגדתיים ברוטב עגבניות) - הנה כמה רעיונות. צריך פותחן שמשאיר את השוליים בלי זיזים מסוכנים (זאת אומרת שהפותחן הפשוט
מהסופר לא עובד בשביל זה). אה, וזה מתוך הבלוג http://laissezfairedesign.blogspot.com/





רוק כבד בבגדד

הסרט על להקת הרוק כבד היחידה בעיראק. הסרט הכי טוב שראיתי כבר הרבה מאד זמן. מראה את עירק מזוית הכי אנושית שאפשר ומזכיר ששיכות קשורה לא רק ללאום. http://www.heavymetalinbaghdad.com/




הפסקול של המהפכה



כשמו כן הוא, הסרט עוסק במוסיקה שליוותה את מאבק השחורים בהפרדה (segregation) ותוך כדי כך מספר את הסיפור בצורה עמוקה, רחבה ומרגשת. אולי זה מה שחסר לנו - בהפגנות ובמצעדי הגאווה - שירה משותפת. איכשהו שירי העבדים מתאימים לכך הרבה יותר מהבה נגילה.


NY 77

NY ’77 – THE COOLEST YEAR IN HELL



סרט שעשוי מעולה על שנת 1977 בניו יורק. השנה שבה ניו יורק היתה בשפל מבחינת פשע, עוני, בלגן אבל האומנות פרחה. כמו שאמר אחד מהמרואינים לקראת סוף הסרט - עכשיו נקי כאן ואפשר ללכת בביטחון ברחובות. אבל משעמם.
ומישהו אחר אמר - ערים גדולות לא צריכות להיות בטוחות.. זה לא טוב לאומנות. דיסקו, היפ הופ (אחד המרואינים אמר - עכשיו אם אתה מנסה לשים מוסיקה ברחוב תוך 5 דקות המשטרה מגיעה וסוגרת אותך. אז היו להם דברים יותר חשובים לעשות). מועדון 54. ותאורים מלבבים של הפסקת החשמל הגדולה שהיתה בכל העיר ושאיפשרה להמוני אנשים לפרוץ לחנויות ולקחת מכל הבא ליד.