יום שני, 1 במרץ 2010

שק שינה

http://www.musucbag.com/about.html

לדעתי זה גאוני.


ציורים של ילדים

האתרים הבאים שפגשתי בזכות הבלוג http://www.e-glue.fr/ הזכירו לי כמה דברים שאנחנו עשינו עם הציורים של הבנות. אז קודם לאתרים ואז ל"עשה זאת בעצמך".

אז קודם כל מבית איגלו עצמו - http://www.e-glue.fr/en/pages/artikids.html
הופכים ציורי ילדים למדבקות קיר. ככה זה נראה




תכשיטים - שולחים ציור, מוסיפים תשלום מסוים ומקבלים תכשיט.
צריך בשביל זה לגור בארה"ב, אוסטרליה או אירופה אבל אולי עם מאמצים קלים אפשר גם מאצלנו. לא ניסיתי
http://www.formiadesign.com/your-childs-drawing-on-jewelry/







בובות בהשראת ציורים של ילדים - http://aminaldolls.com/about-us.aspx






ועכשיו לרעיונות שלי (מעורבבים עם של הבנות). לצערי אין תמונות. אולי פעם יהיו...
בובת ילדה - זה התחיל מזה שלקחנו דפים גדולים. כל ילדה נשכבה על דף וציירנו מסביבה את הגוף שלה (זה היה ממש מזמן. היו רק שתיים, וגם הן נכנסו לתוך נייר פרגמנט! לא של אפיה. של תפירה). ואז כל אחת ציירה את הפנים שלה ואת הבגדים וכו'. עד כאן שגרתי למדי. ואז גזרנו את הדמויות, וכנראה בגלל שהשתמשנו בדפים שאני משתמשת בהם לתפירה, נעמה הציעה שנתפור בובות, לפי הדגם שהכנו. למזלי אני אספנית משוגעת של חומרים והיה לי בבית בד לבן ענק מכותנה שקניתי פעם במפעל מצעים. גזרנו, תפרנו, הכנו שיער מחולצות ישנות שהקרבנו לשם כך (השיער של נעמה היה לפי מיטב זכרוני כחול), הבנות הוסיפו את מה שרצו בציורים ומילאנו בצמר סינטטי וזול (בשביל זה כבר היינו צריכות לצאת מהבית. לא צריך להגזים). יצא מעולה. באמת חבל שאין לי תמונות, למרות שלדעתי הבובה של נעמה עוד נמצאת את הסבים שלה. מבטיחה לחפש.

תאטרון בובות - באיזה תקופה מוקדמת כשליאור ציירה עוד ועוד ילדות ופרחים, גזרנו, הדבקנו טפט שקוף משני הצדדים וחיברנו לכל דמות שיפוד מעץ. וזהו. פשוט, לא?

בובות מציורים - זה משהו שליאור עשתה כבר כמה פעמים - ציירה על לבד חיה ואז גזרה, תפרה, מילאה, ציירה פרצוף.

אני לא רוצה להדביק אף אחד במחלות שלי, אבל באמת שווה שיהיו בבית בדים ושאר חומרים, כולל שק של חומר מילוי סינטטי (עולה ממש מעט ואמנם תופס מקום אבל אז מה). זה נותן השראה. וגם כשיש רעיון אפילו מוצלח ממש, מה הסיכוי שהוא ישרוד את העצלנות של ללכת לחנות?

בהצלחה.

co zen

אני קונה לפי האריזה

מסטיקים -





קיסמי שינים -

שמפו -








מקלות אזנים -



וכמובן פלסטרים