יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

החברה הכי גרועה בעולם - הטריילר

פגישה עם במאי - החברה הכי גרועה בעולם



הסרט, דוקומנטרי קומי-טרגי, מספר  על שלושה סוכני ביטוח צ'כים בגיל העמידה. למרות שהם חכמים, רגישים, משכילים ומצחיקים,  אין להם אפילו מושג קלוש בניהול עסקים, ובמציאות הקפיטליסטית הישראלית העכשווית, הם מתקשים לשרוד ונמצאים על סף פשיטת רגל. בנו של מנכ"ל החברה, שהוא גם במאי הסרט, נחלץ לעזרתם ומצטרף לחברה הכושלת.

להזמנת הקרנת הסרט ופגישה עם הבמאי רגב קונטס -
 יוצרים מדברים קולנוע -   http://www.talkingcinema.co.il/ .

מה זה שווה להיות מלכת אנגליה אם את לא יכולה ללקק את האצבעות - בעקבות ספרה המעולה של רותו מודן - סעודה אצל המלכה


זאת הזדמנות להודות אישית לרותו מודן על כך שכתבה ספר במיוחד בשבילנו. באמת יפה מצידה.
זה נראה כאילו היא שמה אצלנו מצלמה נסתרת והשתמשה בחומרים בשביל הספר. וכל זה אפילו בלי להכיר אותנו.

יש לנו יחסים מאד עמוקים ומורכבים עם נימוסי שולחן.
יש לי זכרון ילדות מבר מצווה משפחתית שבה סבא שלי ישב ובצורה מסודרת הסביר לי בפרטים איך אמורים להתנהג על יד השולחן. את הרוב כבר ידעתי כמובן (לא שמים מרפקים על השולחן ובטח שלא משעינים את הברך) אבל בכל זאת אני זוכרת את ההסבר ההוא.

לצערי הרב מאד מאד הילדות שלי לא זכו להכיר אותו. אחת הפעמים שסיפרתי להן עליו היתה כשהייתי במצב רוח פראי במיוחד והתחלתי מלחמת אוכל (זרקנו ענבים.. לא כזה מטורף). אמרתי להן שאני בטוחה שאפילו הוא לא היה עומד בפיתוי והיה מצטרף להמולה ולצחוקים.

לפני חודש בערך הכנתי סקונס (מעין לחמניות מתוקות אנגליות). ישבנו בחצר מסביב לשולחן עגול ואירגנו לנו מסיבת תה. ישבנו לנו כל הבנות עם סקונס ושמנת וריבה ותה כמובן. תוך כמה שניות האצבעות שלנו היו מרוחות (בכל הדברים הנ"ל). תוך כדי ליקוק אצבעות שאלתי אותן אם נראה להן שהצלחנו לעשות מסיבת תה אנגלית אמיתית. התחלנו לפנטז על איך היה אם מלכת אנגליה היתה מצטרפת אלינו.
סיכמנו את השיחה ב- מה זה שווה להיות מלכת אנגליה אם את לא יכולה ללקק את האצבעות. 

אני חושבת שזה משפט שממצה את עולם המעמדות בצורה משולמת ומסביר לעומק למה אנחנו שמחות להיות מה שאנחנו.



סולמה בהופעת השקת סינגל ראשון








שישי במועדון תמונע23:0050 ש"ח

מופע חגיגי להשקת הסינגל הראשון! חוויה ייחודית בנוף המוסיקה הישראלית. שבעת חברי ההרכב מנגנים ומופיעים ביחד כ-3 שנים, ומהווים קבוצה מאוד מגוונת של יוצרים, השפעות וחומרים המתפוצצים בהרמוניה על במה אחת. שלושה זמרים, ביחד ולחוד, מגישים טקסטים אישיים, נוגעים ושנונים במחלוקת. רוק, Fאנק, פולק-רוק, רגאיי ועוד, עטופים בצבע ישראלי עז ומתוק, ומוגשים עם המון אהבה ומעט פסיכדליה. חוויה מוסיקלית מעוררת.

בימים אלו הלהקה נמצאת בשלבי סיום של אלבום הבכורה שלה, בהפקה מוסיקלית של אודי קראוס. האלבום יכלול 13 שירים, והוא למעשה זיקוק של ההופעה. בשלוש השנים האחרונות הופיעה סולמה במועדונים ותוכניות טלוויזיה רבות: בארבי ת"א, זאפה ת"א, פסטיבל התמר, המעבדה בירושלים, הצוללת הצהובה, הביט בחיפה, ערוץ 24, לונדון וקירשנבאום ועוד.

מופע עמידה!
חברי ההרכב
ג'וני – שירה וגיטרות, שמלצר – שירה, גיטרות וכלי הקשה, בנצוק – שירה וגיטרות, אורי (פונדי) דקל – קלידים וכלי הקשה, אלון רוזנפלד – בס, אודי קראוס – קחון וכלי הקשה, ניקי – כינור



http://www.youtube.com/sulemamusic

ערן אורגני מנטעים



http://www.eranorgani.co.il/

המגדל האורגני שלנו. ארגז עולה 160 ש"ח. אולי זה נשמע הרבה אבל אני ממליצה לנסות פעם אחת ולראות את גודל הארגז ואת השפע שבו. אצלנו התפתח מושג - המלחמה נגד הארגז. לבשל כדי לא לזרוק ירקות.
למען הגילוי הנאות אספר שכרגע הפסדנו במאבק, וויתרנו על הארגז נוכח עצלנותינו בבישולים.

השבוע בארגז (רק לשם דוגמא) 
אבוקדו אנונה קלמנטינה פומלית תפוז רימון עגבניה מלפופון פלפל שרי חציל תפואח אדמה בטטה חסה מנגולד פטרוזיליה כוסברה שמיר ב.ירוק רוקט תרד.

אפשר גם להזמין דרך האתר ירקות ואחרים לפי משקל. 

הארגז מגיע באזורים מסוימים עד הבית (למשל בתל אביב) או לנקודת חלוקה בתוך הישוב.

ויזיט פלסטיין - סיורים שוברי חומות

בית קולנוע סולארי

(מתוך הכל שקרים http://alllies.org/blog/archives/3360)

ברוכים הבאים לישוב קהילתי - קומיקס על ועדות קבלה של רוני אשכול

Welcome to KehilaVille                                                                



http://www.atidmisgav.org.il/