יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

ביטוח ורוד

התקשרה אלי עכשיו מישהי והציגה את עצמה מאיזה שהיא חברת ביטוח שמיועדת לקהילה הגאה. אמרתי לה - איך את יודעת שאני לסבית? היא ענתה שמילאתי פעם שאלון שלהם. אמרתי לה - מה פתאום? לא מילאתי כזה. היא ישר התבלבלה והיתה נבוכה ואמרה לי סליחה וניתקה.

אז אולי כן מילאתי שאלון כזה, כי בכל זאת היה להם את המספר שלי ובכל זאת אני לסבית (נראה לי גם שאולי מה שבלבל אותה זה אמרתי "לסבית" ולא איזה מילה נקייה כמו - גאה, מהקהילה וכו'), ומי בכלל זוכר מה הוא מילא איפה בכל העולם הזה של השאלונים, ואולי היתה איזה הגרלה באיזה מצעד וברגע של חולשה מילאתי.
ישר הרגשתי לא נעים שגרמתי לה להיות מובכת, לא נעים שאולי שיקרתי

זה מטורף. הם (הם זה אומר כל החברות המסחריות באשר הם) לא חושבים פעמיים לפני שהם פולשים למרחב הפרטי שלי ומשתמשים בפרטים שלי שאין לדעת מאיפה השיגו, כי גם אם מילאתי שאלון בטוח שלא חשבתי שהוא ישמש אותם אחר כך למטרות פירסום. פולשים בשיחות טלפון אבל גם במיילים, בפרסומות ענק בכבישים ובתחנות אוטובוס, פרסומות מטרידות ברדיו.
אבל לי לא נעים שהבכתי בחורה, שלא אשמה שזאת העבודה שלה, שלא חשבה אולי על מה היא עושה?

ועוד שאלה שעלתה לי - האם זה לגיטימי להשתמש כביכול בדיכוי כדי להלחם בקפיטליזם?
הרי גם אם היו מתקשרים אלי סתם מחברת ביטוח הייתי יכולה לכעוס שהתקשרו, ואני לא באמת בארון באיזה שהיא צורה, האם זה לגיטימי לגרום לה להרגיש נבוכה או להבהל מזה שאולי אני בארון?
אני שמחה שעניתי לה כי הקפיטליזם בעיני הוא האויב העליון יותר מכל דבר, וחוץ מזה זה באמת חוצפה להתקשר אלי, למרות שאנחנו כבר כל כך רגילים לחוצפה הזאת בדרך כלל אנחנו עונים בנימוס - אני לא מעוניינת ובזה סוגרת את הסיפור.

אז בחורה חביבה, אם במקרה את קוראת את הפוסט שלי, סליחה אם הבכתי אותך, אבל אולי זה יגרום לך לחשוב ואם זאת באמת חברת ביטוח ורודה, אני מקווה שאולי היא קצת יותר הומנית גם ושתהיה לך האפשרות להעביר את המסר הלאה לבוסים שלך.

יום טוב לכולם
רותי