יום שבת, 13 במרץ 2010

להרדים את איילה

השיטה הנוכחית להרדים את איילה הוא לשבת לידה (היא על המזרון שלה, אני על המיטה שלי) ו"לעבוד" בלפטופ עד שהיא נרדמת (מידי פעם צריך להעיר לה שלא תזוז. אם לשניה אחת היא לא שמה לב היא נרדמת מייד). אולי זו נשמעת לכם שיטה נוראית, אם כן אז כנראה אין לכם ילד שלא מצליח להרדם, או שאולי אין לכם ילד בכלל...
כלל מספר אחד בלהרדים הוא לא להתייאש ולהיות מלאי סבלנות. לעשות פאזלים בזמן הזה מועיל עד מאד.
הטכנולוגיה קצת מייגעת לפעמים, אבל לפחות לא צריך לריב אח"כ מי אוסף את החלקים לקופסא.

סיבה ללכת לבית ספר

למה לי פוליטיקה עכשיו

"כ 25 ישראלים, מעל 30 בינלאומיות, תומכים פלסטינים, משלחת של החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין, ושרת התרבות הפלסטינית הצטרפו לאנשי ונשות בילעין להפגנה השבועית נגד הגדר. המפגינים נשאו כרזות עם תמונתו של טריסטן אנדרסון, שנפגע בראשו לפני שנה מרימון גז בניעלין, ושעדיין מאושפז במצב אנוש.
הפעם הצבא החליט לטמון מלכודת דבש למפגינים. שערי הגדר נותרו פתוחים כדי שהשבאב ישעטו קדימה, בעוד חיילים התחבאו בצד הפלסטיני של הגדר ללא ציוד מגן (כדי שיוכלו לרוץ מהר יותר), ממתינים להזדמנות לעצור את המפגינים. אלא שהשבאב זיהו את החיילים המסתתרים והתעמתו איתם, כשהם סופגים גז וכדורי גומי, שגרמו לפציעת שניים מהמפגינים. העימותים הובילו את החיילים לסגת, והשבאב חגגו את ניצחונם בהתקדמות לעבר הגדר. לאחר זמן מה השתלטו המארגנים על ההפגנה, השבאב נסוגו לאחור, וכ 30 מפגינים לא אלימים התמקמו ליד הגדר. מכיוון שהחיילים ירו קצת פחות גז מכרגיל, והרוח היתה לטובת המפגינים, חייל-לשעבר משוקם ניצל את ההזדמנות כדי להטיף לחיילים, וכדי להפציר בהם להכיר בניצולם על ידי פוליטיקאים וקבלנים ולחצות את הגדר כדי להפגין יחד נגד הכיבוש."


דיווח של רועי וגנר על ההפגנה השבוע בבלעין. למי שעדיין לא מבין מה ומי - כבר לפני שנתיים פלוס בג"צ קבע שיש להזיז את הגדר מהתוואי שנמצא בבלעין ומפריד את התושבים מאדמותיהם (לטובת אינטרסים כלכליים של מודיעין עילית, שהיא לא שכונה של מודיעין אלא התנחלות חרדית ששינתה את שמה מקרית ספר. אולי כדי לבלבל אותנו).
למרות זאת, הצבא במקום להזיז את הגדר כמצוות בג"צ ממשיך כל שבוע ביום שישי לבזבז את כספינו בזריקת גז מדמיע ועוד עזרים "לפיזור הפגנות", ולעתים (לא רחוקות לצערי) עושה זאת בזווית האסורה על פי חוקיו שלו.
למתעניינים - צילום ההפגנה ע"י היתאם אל כאטיב - http://www.youtube.com/watch?v=DGsXZJcqFYE