יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

איתמר רוטשילד מלמד

FCKH8 (Warning - you will be offended)

סיפורים במונו - קרולינה

מתוך האתר של תמונע - כאן

סיפורים במונו - קרולינה


צילום: עמית ישראלי

מופעים קרובים:

28/10/2010 חמישי 22:30 80 ש"ח, 70 ש"ח במכירה מוקדמת עד 14.10



מונוקרייב מציגים:

עם 16 מופעים בלתי נשכחים מאחוריה, הסדרה הפופולרית ממשיכה לארח מידי חודש אמן בולט לסשן אינטראקטיבי ושיחה עם הקהל בגובה העיניים. הפעם תתארח המוסיקאית המוכשרת קרולינה, זוכת שני פרסי אקו"ם כמלחינת מוזיקה פופולרית.

מאחוריה אלבום כסולנית ההרכב Funset, אלבום מצליח מאוד עם הרכבה "הבנות נחמה" (יחד עם דנה עדיני ויעל דקלבאום) ואלבום סולו ראשון מדובר שיצא השנה, "מה אעשה עכשיו?". בנוסף תרמה את קולה למגוון פרויקטים, עבדה והקליטה עם רבים, בין היתר עם סוליקו וקותימאן.

עכשיו, אחרי כמה שנים של עבודה בלתי פוסקת, בדרך למעלה, מגיעה קרולינה - אחת היוצרות המגוונות הפעילות כיום בנוף המוזיקה הישראלי - לשיחה אישית עם הקהל. ערב שכולו כנות, פנים אל פנים, תוך מענה על כל מה שכנראה לא הספקתם לשאול אותה.

פתיחת דלתות: 22:00

תחילת מופע: 22:30

על הסדרה:

במסגרת הסדרה "סיפורים במונו" מתחלפים מידי חודש יוצרים מרכזיים בעולם המוזיקה המקומי והבינלאומי. הקונספט ומהותו שמים דגש על קשר בלתי אמצעי של האמן עם מעגל הקהל הקרוב והאוהד ביותר שלו. מופעים אלו מתקיימים במתכונת "שירים וסיפורים" – שיחה עם הקהל, סשן שאלות ותשובות וביצועים אקוסטיים של מבחר שירים. האמן יתייחס לשאלות שיופנו אליו במהלך המופע ו/או יישלחו אליו מראש, ויעמוד על הסיפורים שמאחורי השירים, תהליך היצירה, סיפורים אישיים ועוד.



עד כה התארחו בסדרה, במופעים בלתי נשכחים, אמנים מרתקים: גלעד כהנא, ערן צור, יהלי סובול, דניאל סלומון, רונה קינן, חמי רודנר ואסף שריג (חברי איפה הילד), שלומי שבן, מאדהאני, רות דולורס וייס, קורין אלאל, עמיר לב, אסף אבידן, אסף אמדורסקי, נורית גלרון ופוליאנה פרנק. הסדרה מעניקה הזדמנות נדירה להתקרב, לשוחח, לשאול ולקבל תשובות מכמה מהדמויות החשובות במוזיקה של ימינו.







פסטיבל 12


פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה, רוטשילד 12, ת"א, 12.02.10, מ-12:00 בצהריים ועד 12 בלילה,


כניסה: 12 ש"ח בלבד לכל היום!

רוטשילד 12 (מבית הבראסרי והקופי בר) קיים רק כמה חודשים, ובזמן קצר הצליח להתבלט בנוף העירוני והפך לאחד ממקומות הבילוי המובילים בעיר. המקום שם לעצמו למטרה לתת במה למגוון מוזיקאים מכל רחבי הארץ: מדי לילה, לקראת חצות, נערכות במקום הופעות פריצה מפתיעות.

בשישי, ה-12 בפברואר, נקיים את "פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה". זוהי הזדמנות לחגוג את קיומו של המקום ולקבל טעימה מרוכזת של מבחר האמנים הפוקדים את הבר מדי לילה. בין 12 בצהריים ל-12 בלילה יתארחו על הבמה 12 אמנים ולהקות. עלות הכניסה לכל היום: 12 ש"ח בלבד!



מי ישתתף?



האחים רמירז

בום פם

צ'רלי מגירה

גלעד כהנא / The Walking Man + יהוא ירון (סולו)

העברית

Monotalk

בני בשן

אסף שריג (איפה הילד?)

Buffalos

שני/אחרון/אוקטובר

הפשרות

הקולקטיב (רועי ריק, עידן רבינוביץ')

שוחרי התרבות האמיצים שיגיעו הן לפסטיבל שתמעשרה והן להופעה המורחבת של הקולקטיב באותו ערב בתמונע יקבלו: 1. שתי הופעות שונות בתכלית, אחת בעברית ואחת באנגלית 2. החזר מלא על הפסטיבל בצורת הנחה של 12 ש"ח להופעה בתמונע בערב. שווה לא?



בין ההופעות יתקלטו:

יונתן קוטנר

Digital_Me





Changing Education Paradigms

שווה לראות!

ואם קשה לכם עם אנגלית, כמו שלי קשה, בכל זאת שווה לראות. ואפשר לא להבין הכל...

בבית ספר שלנו זה מותר..