יום שישי, 16 באפריל 2010

מרמלדה



מרמלדה  marmelada.co.il היה עד לא מזמן אתר תל אביבי מעוצב וכתוב היטב שהמליץ בכל יום על "סוכריה" אחרת.
לאחרונה האתר שינה את פניו אך לא את איכותו.
וזה מה שהם כותבים על הפנים החדשות של האתר -

כבר יותר מארבע שנים שאנחנו שולחים למנויים שלנו בכל יום מרמלדה אחת לקפה של הבוקר: שמלה יפהפיה שגורמת לנו להרגיש הכי קרלה ברוני (יש דמיון, אין מה להגיד), ספר מקסים שגמענו בלילה לבן אחד, מנת סביח שתשבור כל דיאטה, ועוד ועוד מרמלדות בכל מיני עניינים מעניינים. ואחרי שהארכיון שלנו כבר לא עמד בעומס (היו לו יותר מאלף מרמלדות על הראש) – החלטנו לבנות בית גדול ויפה במרחב האינטרנטי (או לייתר דיוק – אתר תוכן תוסס בענייני לייף סטייל שמתחדש כל הזמן), עם המון חדרים מרווחים (שזה אומר – קטגוריות צבעוניות), המון פינות מקסימות (כלומר – תגיות לנוחיותכם), חצר אחורית נסתרת (בשבילכם – בלוג קליל וכייפי), ואורחים שבאים לשתות קפה או יין או מיץ חמוציות (במילים אחרות – יהיו גם מרמלדות שיכתבו אורחים קבועים ומזדמנים).

אבל הכי חשוב, המרמלדות היומיות ימשיכו להישלח כרגיל עם כל מיני הפתעות חדשות, ואם אתם לא רשומים – אז הדלפק נמצא ממש כאן משמאל (שעות פתיחה: כל הזמן, אף פעם אין תור).
ועכשיו לא נותר אלא להתחיל לטייל ברחבי הבית, להתרווח בכל אחד מהחדרים (מותר לפתוח מגרות), להיכנס לתגית "מתנות" ולמצוא סוף סוף משהו יפה לאמא שלכם.





בואו כל יום (אין לחץ, אנחנו רק מחכים לכם ליד השער),



שלכם,

מרמלדה