יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

פסיפס - נועה בן אור

אחרי המון זמן שלא כתבתי כאן המלצה, אני שמחה לחזור למנהגי הישן..
אני עושה זאת בעקבות שבוע אצל ההורים שלי (לכבוד החופש הגדול כמובן). אמא שלי בנסיונותיה לנתק את הבנות מהטלווייזיה ואותי מהמחשב הזמינה אותנו לסדנת פסיפס אצל נועה בן אור, שהסטודיו שלה ממוקם במושב יעד איפה שבמקרה או שלא במקרה גם הבית של ההורים שלי (זאת אומרת בית ילדותי) ממוקם גם הוא.
בשמחה צעדנו בשבילי המושב לכיוון הסטודיו (למי שמגיע ברכב - הכניסה משולטת היטב בכניסה למושב).
ישבנו לנו בחדר מסביב לשולחן גדול וכל אחת מאיתנו הכינה פסיפס.
היה נעים, וכיף עם מוסיקה טובה והמון המון חומרים. שוב חשבנו על חוכמתה של קלמנטיין (שדרך אגב בדיוק יצא ספר נוסף על עלילותיה) שזאת לא בעיה לבחור מה כן, זה הרבה יותר קשה לבחור מה לא.
אבל אי אפשר להספיק בכמה שעות את הכל, אז בסוף בחרנו משטחים ובחרנו חומרים והתחלנו לשבור ולהדביק.

היתה פעם סצנה בסדרת הקאלט שלי "הפוך" שבה אורנה פיטוסי מגשימה לי חלום וזורקת על הקיר ומנפצת את כל כלי האוכל שלה. אז אמנם אצל נועה לא מנפצים את הכלים על הקיר אלא עם פטיש (בתור בד כדי שלא יעופו עלינו חלקיקים), אבל בכל זאת יש בזה מין החוויה - לקחת כוס (שבורה במקצת מראש בד"כ) ולנפץ אותה לרסיסים עם פטיש.
אני גם התלהבתי מהרעיון של לקחת משהו עם נפח (כאמור כוס) ולהפוך אותו למשהו שטוח (כלומר פסיפס). אולי זה נשמע טפשי אבל אותי זה מרגש.

זהו עלינו. הנה כמה פרטים פרקטיים יותר - http://www.psefas.com/
אפשר לעשות אצל נועה סדנאות חד פעמיות ליחידים וגם למשפחות. בילוי מעולה עם הילדים והילדות אבל גם בילוי מעולה לעצמכן. יש אצלה גם חוגים והיא יכולה גם להגיע לסדנאות אליכם. בקיצור - כנסו אל האתר שלה ותוכלו לראות שם את הכל, כולל יצירות מקסימות שלה.

הנה היצירות שלנו -