יום שישי, 3 בספטמבר 2010

שנה טובה

http://www.youtube.com/watch?v=ni1ToR7mG78

ומשהו שכתבתי לכבוד ראש השנה ב2002 (תסלחו לי שלא מצאתי איזו שנה עברית התחילה אז).


עישנתי אתמול את הסיגריה שהבטחתי שתהיה האחרונה. מחר ראש השנה ואני מאחלת לעצמי שנה טובה.


שאהיה יותר בטוחה בדרך שלי ופחות עצבנית
שלא אצעק אף פעם יותר – על הבנות, על טמיר, על עצמי
שלא יהיה לי משעמם וגם לא יותר מידי עמוס
שיהיו לי חברים טובים ושאמצא את הזמן להיות בודדה
שאצליח לרצות פחות ופחות במקום יותר ויותר (לפי עצתו של הונדרטוואסר)
(היום אני הופכת את זה ללרצות יותר ויותר במקום פחות ופחות)
שנאכל רק אורגני ושלא נתרושש (אני לא מאמינה שכתבתי את זה!)
שנדע מה טוב בשבילנו ושנכבד את זכותם של אחרים לחשוב אחרת
שנמצא איזון
שיהיה לי הרבה זמן. ביחד ולחוד
שאני אצליח לבשל ושהבנות יאכלו
שאני אפסיק לכעוס כשדברים קורים לא בדיוק כמו שאני רוצה
שאדע להעריך את מה שאנשים אחרים עושים בשבילנו ושלא אנסה לשנות אותם או לרצות יותר
שאכיר חברים חדשים ושאדע להיות קרובה לחברים הקיימים
שיחזירו כבר את השטחים ושלא נאבד תקווה
שיהיה שלום ושנעמה לא תגלה שאפשר לתקן את הוידאו.
שנה טובה לכולם. אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה