יום שישי, 12 במרץ 2010

עיתון שישי

אני לא מוותרת על עיתון יום שישי. יום שישי זה היום שהכי קשה לא להיות בארץ. גם הבדידות, והרצון להיות עם חברים ומשפחה מתגברים ביום שישי וגם, כשחיים בארץ לא מעריכים את זה אבל זה כל כך מוזר שרק לנו זה יום שישי ולאחרים זה סתם יום של חול. זה נכון גם לגבי חגים, אנחנו לא מעריכים מספיק את המהות של להיות יהודי בארץ, כמה שזה מובן מאליו. אף פעם לא חשבתי שחשוב לי להיות יהודיה, וגם כאן לא חשוב לי "להיות יהודיה" אני רק לא רוצה שיניחו בצורה אוטומטית שאני נוצריה.



אז מה עושים עם עיתון שישי בשפה שלא מבינים?
קודם כל קצת תרבות. לעיתון הזה יש חוברת תרבות (מעין עכבר העיר סאו פאולו), ושם אני בודקת איפה יש הופעות/סרטים/וכו'.
וחוץ מזה עיתונים עוזרים לי להפוך את בית המלון לבית. בעזרת מה שאנחנו קוראים "נייר הדבק הקוסמי" (נייר דבק Magic של M3) שיורד מהקירות ומהדפים בלי להשאיר סימן.






בטח הצלחתם כבר להבין שלא כל התמונות הן מעיתון שישי (מגזינים, מפות, ואפילו פוסטר אחד מתערוכה) אבל בכל זאת הן נדחפו לפוסט הזה.














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה