יום שבת, 27 במרץ 2010

מה עשיתי כל היום

היום היה אחד מהימים האלה, ששעה אחרי שקמתי כבר רציתי לחזור לישון. לא היתה שום סיבה מיוחדת לכך שדווקא היום נמאס לי ממש מהר מהמריבות המשפחתיות, מהנסיונות לשכנע את איילה לצאת מהבית. ולא היתה לי טיפת אנרגיה לאסוף כוחות רק כדי לראות עוד איזה אתר פה בעיר (כי צריך להספיק לפני שנוסעים..).
אז חזרתי למיטה והם כולם יצאו לדרכם. אפילו בלי הרבה דרמות. תמיד אני מפחדת שאם אתן לעצמי לשכב ככה ולבהות במיטה זה כבר לא יעבור לי לעולם, המצב רוח הזה, חוסר האנרגיה, המחשבות שאין טעם להכל. אבל הרשיתי לעצמי ונרדמתי ואחרי שהתעוררתי ועוד בהיתי קצת ניגשתי למחשב, וזה מה שעשיתי כמעט במהלך כל היום -
https://www.mochimedia.com/community/games/Tonypa/pariboro



זה רק כאן בסאו פאולו הרחוקה שאני מרשה לעצמי להתמכר ללא בושה למשחקי מחשב. יש משהו כל כך לא מבוגר בלהרשות לעשות משהו כל כך חסר תועלת. זה נהדר ואני ממליצה לכולכם.
ותודה רבה לתמרה על האתר שלה שדירבן אותי לפעילות כל כך לא מוסרית.
 http://tamtam-casual-games.blogspot.com/

אה, ואם מישהו דואג - הכל בסדר איתי. איכשהו תמיד כשאני נותנת לעצמי לשקוע, זה עובר אחרי שעה גג. אני לא כזאת לא רצינית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה