יום שישי, 19 בפברואר 2010

ממתק קוקוס

קניתי ספר מגניב
שוקולד - צעד אחרי צעד
אני  מקווה שזה קרדיט מספיק בשביל שזה יהיה בסדר שאני אתן לכם כאן מתכון אחד -
מתורגם כמובן

Barras de Coco - ממתק קוקוס
170ג' חלב ממותק (1/2 כוס)
125 ג' קוקוס (אני שמתי שקית של 100 ג' ויצא בסדר)
200 ג' שוקולד (במתכון שוקולד חלב, אבל אני השתמשתי במריר. הברזילאים אוכלים מתוק מתוק)
50 מ"ל שמן קנולה (1/4 כוס)

זה פשוט - מערבבים את החלב הממותק עם הקוקוס ושמים בפריזר לשעתיים.
מוציאים ומעצבים למעין קוביות. תיכף אני אשים תמונה אז תבינו. מניחים על ניר אפיה
בעיקרון אפשר גם כדורים. לטעם זה לא משנה.

מחממים ביחד שוקולד + שמן. אפשר במיקרו או בסיר מעל סיר אחר עם מים.

טובלים כל קוביה/כדור קוקוס בשוקולד. אפשר להעזר בקיסם או בשיפוד או בכלי הזה שיש לו חודים שמשתמשים בו לגריל.
שמים על ניר אפיה ולמקרר. אחרי חצי שעה אפשר לאכול. אפשר גם להתאפק ולשמור לאח"כ (במקרר).
בתאבון.

אה, והנה התמונה. כמו שאתם יכולים לראות, אנחנו לא התאפקנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה